
Information till hyresgäster
Här hittar du all nödvändig information om ditt boende eller din verksamhetslokal, samt hur du går till väga för att göra en serviceanmälan.
Serviceanmälan
Om något har gått sönder eller behöver åtgärdas kan du enkelt kontakta oss.
Akuta ärenden: Ring oss direkt på telefon 070 533 10 59 så hjälper vi dig.
Övriga ärenden: Skicka ett mejl till samuel@storgatanett.se med en beskrivning av felet, så återkommer vi så snart vi kan.
FAQ
Här hittar du svar på vanliga frågor om att hyra hos oss
Vem kontaktar jag vid serviceanmälan?
Du kan kontakta oss på telefon 070 533 10 59 eller mejl samuel@storgatanett.se vid fel och serviceanmälan.
Vilken information behöver jag vid en serviceanmälan?
Ha ditt lokal/- lägenhetsnummer och en tydlig beskrivning av problemet redo.
Hur får jag tillgång till gemensamma utrymmen?
Nycklar till gemensamma utrymmen ges ut av fastighetsförvaltningen efter godkännande.
Vad gäller för sophantering i byggnaden?
Följ fastställda sorteringsregler och använd de angivna sopkärlen för avfall.
Nyfiken på vad som händer i ditt område?
Kolla in pågående renoveringar och projekt här!
Har du frågor? Hör av dig till oss så hjälper vi dig!


